تلویزیون سامسونگ Samsung


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 3 بهمن 1401
بازدید : 202
نویسنده : احمد

تلویزیون سامسونگ Samsung

سامسونگ هر ساله از این فناوری برای محصولات جدید خود استفاده میکند و در حال حاضر در تعداد بسیاری از تلویزیون سامسونگ با کیفیت 4K نیز میتوان این قابلیت را پیدا کرد. تلویزیونهای سامسونگ با کمک هوش مصنوعی، صدای دستگاه را با توجه به موقعیت آن در اتاق یا هر مکان دیگری برای کیفیت بالاتر، تنظیم میکنند. در واقع این قابلیت، به صورت خودکار میزان صدا را تنظیم میکند. به عنوان مثال اگر در اتاق دیگری جاروبرقی روشن باشد، صدای تلویزیون سامسونگ شما به صورت خودکار بلندتر میشود. اگر آرزو دارید که تلویزیون با دکوراسیون منزل یا نشیمن شما هماهنگ باشد، این حالت برای شما بهترین انتخاب است. چه زمانی که تلویزیون را به دیوار متصل کرده باشید چه روی میز گذاشته باشید از این قابلیت میتوانید استفاده کنید، اما بهتر است برای تاثیر بیشتر آن را روی دیوار نصب کرده باشید. در این حالت استتار (Ambient Mode) تلویزیون شکل و حالت دیوار پشت را کپی میکند. ، تقریبا هر سطحی را میتوان روی صفحه نمایش آن مشاهده کرد.

  1. برخورداری از فناوری Far-Field Voice Interaction
  2. برخوردار از فناوری DLNA
  3. قدرت کلی صدا: 60 وات
  4. ورزش و تناسب اندام
  5. رفع برخی از اشکالات نسخه قبلی نرم افزار
  6. قابلیت AI UX
  7. جام برندگان جام آسیا
  8. تأخیر ورودی پایین

 

نیروهای مسلح ترکیه حملهٔ موشکی بر روی پارکی در شهرستان زاخوی کردستان عراق کرده و موجب کشته شدن ۸ گردشگر و مجروح شدن بیش از ۲۰ غیرنظامی میشوند. تورم در بریتانیا به %۹٫۴ در ماه اخیر رسید که رکورد ۴۰ ساله را شکسته و قیمت غذا و سوخت افزایش یافتهاست. اتحادیه اروپا واردات طلای روسیه تحریم کرده و اموار اسبربانک را مسدود میکند. دولت اوکراین از طلبکاران بینالمللیش میخواهد تا پرداخت بدهیهایش شامل یک بدهی ۱٫۲ میلیارد دلاری را از آغاز سپتامبر به مدت دو سال به عقب اندازند. پیشنهاد اوکراین به سرعت توسط دولتهای غربی و سایر رهبران اصلی جهان مورد حمایت واقع شد. بانک مرکزی ژاپن پیشبینی تورم خود را بالا برده و انتظارات سال مالی خود را نیز کاهش میدهد، در حالی که نرخهای بهرهاش را فوق-پایین نگه داشته و میگوید که اقتصاد عمدتاً توسط دنیاگیری کووید-۱۹ آسیب دیدهاست. بانک مرکزی اروپا نرخهای بهره خود را برای اولین بار از ۲۰۱۱ میلادی ۰٫۵ درصد بالا میبرد تا از عهده تورم در اتحادیه اروپا که ماه پیش به %۸٫۶ درصد افزایش یافت بر آید.

قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4k تخت

همین امر سبب گران تر بودن قیمت تلویزیون های این برند نسبت به سایرین شده است. اما غلبه ی این برند بر سایر رقبای خود در زمینه ی کیفیت چنان واضح است که هرگز باعث از دست دادن مشتریان تلویزیون سامسونگ قیمت مناسب سونی نشده است. تا جایی که مصرف کنندگان حاضر به پرداخت مبلغ بالاتر اما دریافت کیفیت بیشتر تلویزیون سونی هستند. بعد از تلویزیون های نسل قبل که به شکل مکعب بودند تلویزیون ها صفحه تخت با نام های LCD و LED به بازار لوازم صوتی و تصویری وارد شدند. این تلویزیون ها دارای کیفیت تصویر HD و FHD بودند. اما تلویزیون های جدیدتری با کیفیت تصاویر بالاتری تولید شده اند. تلویزیون های 4K دارای صفحات نمایشی با 3840 پیکسل افقی و 2160 پیکسل عمودی هستند. پیکسل واحد وضوح و کیفیت تصویر است که هرچه بیشتر باشد کیفیت تصویر بهتری را نشان می دهد. حرف K مخفف کلمه ی kilo به معنای هزار است.

نام و معروفیت هر برند به عواملی همچون کیفیت و اعتبار برند مربوط است؛ و به همین مقایسه بین تلویزیونهای الجی، سامسونگ و سونی ابتدا با پیشینه برند شروع میشود. تفاوت تلویزیون ال جی با سامسونگ ؛ شرکت سامسونگ یکی از بزرگترین پرچمداران دنیای تکنولوژی و لوازم الکترونیک است. کمپانی سامسونگ هر ساله با تولید انواع محصولات با عالی و پیشرفته، هواداران و مصرفکنندگان بیشتری برای خود جذب کند و اعتبار و شهرت برند خود را بالاتر ببرد. کمپانی سامسونگ اولین کمپانی خوشهای چند ملیتی دنیا است که در سال ۱۹۳۸ در شهر سئول تأسیس شد. دفتر مرکزی سامسونگ نیز در سئول است. این شرکت از ابتدا فعالیت صنعتی نداشت بلکه در زمینه میوه تره بار فعالیت میکرد و بعدها در سال ۱۹۶۹ فعالیت صنعتی خود را شروع کرد. کمپانی سامسونگ در صنعتهایی همچون لوازم خانگی، گوشی موبایل، لباس، خودرو، قطعات پزشکی و… فعالیت دارد و لوازم بسیار باکیفیت تولید میکند.

شما میتوانید در فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو کاملترین اطلاعات تلویزیون را مشاهده کرده و با خیالی آسوده دست به انتخاب تلویزیون بزنید. کدام فروشگاه اینترنتی تلویزیون را ارزان تر ارائه میدهد؟ چگونه مشخصات و قیمت بهترین تلویزیونها را با یکدیگر مقایسه کنیم؟ لیست قیمت تلویزیونها را چگونه پیدا کنیم؟ شما میتوانید با ورود به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو لیست تلویزیونها را انتخاب کرده و سپس برند و بازی قیمتی مورد نظر خودتان را نیز وارد نمایید. در این صورت فروشگاه دبی کوچولو محصولات مورد نظر شما را برایتان ارائه میدهد این محصولات امکانات و قابلیتهای بسیار گستردهای دارد و در نتیجه شما میتوانید مشخص کنید که بر اساس قیمت طبقهبندی شوند. آیا برندهای ال جی و سامسونگ تلویزیون اندروید دارند؟ خیر تلویزیونهای ال جی رابط کاربری وب او اس WebOS مجهز شدهاند این رابط کاربری در انحصار ال جی قرار دارد و این سیستم عامل فقط در محصولات برند ال جی به کار تلویزیون سامسونگ قیمت چند میرود.

تکنسين هاي اعزامي مجموعه اي از قطعات و لوازم جانبي دستگاه مورد پیشنهاد را با خود به همراه خواهند داشت تا در گونه نياز نسبت به تعويض قطعات معيوب اقدام نمايند. اين امر سبب صرفهجويي در وقت و سرعت بخشي به روند تعمير تلويزيون در منزل گونه گرفته میباشد و شما را از سردرگمي براي خريد قطعه متناسب و اصلي رها خواهد نمود. خدمات دارای ارتباط با تعمير تلويزيون محدود به مورد تعميراتي خاصي نيست و تمامي ايرادات و اشکالات دارای ارتباط با انواع تلويزيون را شامل مي گردد. شما مشتريان گرامي مي توانيد از راه هاي ارتباطي ذکر شده در وب سايت درخواست خود مبني بر اعزام تکنسين تعمير تلويزيون به منزل را درج نماييد. کارشناسان اين مرکز بخشي از دانش اطلاعاتي خويش درمورد تعميرات و فناوري هاي دارای ارتباط با اين دستگاه ها را در قسمت پاسخگويي به شما مشتريان گرامي ارائه مي بدهند. لطفا براي اينکه با بتوانيم بهتر به سوالات شما جواب بدهيم مدل دستگاه خود را که پشت قاب تلويزيون مي باشد براي ما فرستادن کنيد.

MicroVision، وارز . . The Castrys Technical Illusions از تکنیکهای مختلف با شیشههای روشن استفاده کردهاست. عینک دارای یک پروژکتور است و تصویر با یک سطح بازتابنده به چشم بازگردانده میشود. عینک آفتابی هوشمند که قادر به تغییر خواص فیلتر نوری در زمان اجرا هستند، عموماً از تکنولوژی کریستال مایع استفاده میکنند. همانطور که شرایط روشنایی تغییر میکند، مثلاً زمانی که کاربر از داخل خانه به خارج از منزل بیرون میرود، نسبت روشنایی نیز تغییر میکند و میتواند باعث اختلال چشمگیر نامطلوب شود. یک راه حل جذاب برای غلبه بر این مسئله این است که فیلترهای کم نور را به عینکهای هوشمند هوشمند اضافه کنید که میزان نور محیط را به چشم کنترل میکند. یک مولکول نوآورانه کریستال مایع برای استفاده در لنزهای عینک آفتابی هوشمند است. PolarView کنترل کم نورکننده را ارائه میدهد، که میزان نوردهی توسط یک ولتاژ دیسک اعمال شده تنظیم میشود. نوع دیگری از عینک آفتابی هوشمند از فیلتر انحرافی قطبی (ADF) استفاده میکند. عینک آفتابی هوشمند نوع ADF میتواند ویژگیهای فیلتر کردن قطبش خود را در زمان اجرا تغییر دهد.

  • دارای سیستم صوتی ۲٫۲ کاناله
  • فورکی (4K)
  • پشتیبانی از قابلیت Mobile to TV - Mirroring و DLNA
  • او ال ای دی (OLED)
  • قابلیت Time Shift
  • سیستمعامل تایزن نسخه ۵٫۵
  • پشتیبانی از هدست بلوتوث

به هر حال تلویزیون یکی از لوازم خانگی اصلی و کاربردی هر خانواری است. بدون وجود تلویزیون زندگی خیلی از خانوارها به نوعی مختل میشود. چرا که برای تماشای انواع برنامههای کابلی و ماهوارهای حتما نیاز به داشتن تلویزیون است. با پیشرفت تکنولوژی و فناوری شاهد ورود انواع تلویزیونها با قابلیتها و امکانات مختلف و متنوع هستیم. از آنجایی که درصد زیادی از برندهای ساخت تلویزیون خارجی هستند و این یک کالای وارداتی محسوب میشود با نوسانات بازار ارز قیمت آنها رشد و پیشرفت قابل توجه و چشمگیری داشته است. تلویزیون در انواع و برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام ویژگیها و قیمتهای مختلفی دارند. هر چند سال یکبار تکنولوژی و فناوری جدیدی برای تلویزیونها معرفی و به بازار وارد میشوند. اگر از تلویزیونهای قدیمی سیاه و سفید و تلویزیونهای رنگی دارای لامپ تصویر بگذریم، تلویزیونهای جدید و با تکنولوژی و فناوری مدرن زیادی هر از چند گاهی معرفی و به بازار وارد میشوند.

تلویزیون سامسونگ اسمارت

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از راهنمای خرید بهترین سایز تلویزیون دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.





:: موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








وبلاگ تخصصی آموزشی و تکنولوژی به دنیای آموزش خوش آمدید... هر آنچه را که میخواهید اینجا یاد بگیرید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشقانه ها و آدرس delbaraneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com